vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

I lördags

Kategori: Emma

Nu var det måndag igen, dagarna rullar förbi! ;)

Tänkte berätta lite om i lördags för er som vill veta!
Hanna och jag hade länge planerat att vi skulle fixa ett litet överraskningskalas till Tilda eftersom sötisen fyller 18 bast på onsdag!! Att planera har inte varit det lättaste eftersom Tildan dök upp överallt, men vi lyckades till slut.

Lördagen började med en liten fotostund i Uppsala. Vi hade lurat i Tilda att det skulle bli en chilldag med mig och Hanni och lättlurad som hon är så trodde hon blindt på det. Men sen satte Hanna på henne en ögonbindel och överraskningen kunde börja.

Firandet började med att vi och några till brudar spelade lasergame, något som jag aldrig har gjort förut men det var ju skitkul. Fast jag som e så lättskrämd sprang runt och skrek mest. hahah! Det var det gröna laget som vann (tilda, jannica, corni, mika, simone, emma) grattis till dem! Men ett tråkigt konstaterande är ju iaf att jag och malin suger på lasergame. Inte okej! hahah.

Efter 20 minuters spel var vi svettiga och hungriga och gick hem till Hanna. Där åt vi tacos, körde femkamp och en frågesport om tilda. Vi åt även en mumsig tårta ;) Ett tips på en rolig femkampslek är ballongstaffet, hihi.

Jag tycker att kvällen blev lyckad och hoppas att alla hade kul, framförallt tilda!!

 ¤ Emma


Kommentarer

  • Malin säger:

    asså emma tyckte du att jag sög på lasergame..... :´( haha xD

    2010-04-27 | 17:11:19
  • Emma säger:

    nja, ta det inte personligt! det var ju liksom inte ditt fel ett det egna laget sköt på dig! hahah

    2010-04-28 | 11:26:59

Kommentera inlägget här: