vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Du knäpper alltid så onödiga bilder

Kategori: Emma

Denna dag har varit minsta sagt hektisk. Direkt när vi kom hem från skolan var det bara att åka till träningen. Det var så jäkla nice att träna, det var perfekt temperatur och solen sken och det bästa av allt, vi var på HEDEN i Strömsberg. Det är ett ställe som kommer högt på min topp-fem-ställen-att-befinna-sig-på-lista!! The place to be liksom. Efter träningen var jag hemma i ca 15 minuter, som tur var hann jag få lite mat i magen innan det var dags för buggkursen. Där kunde jag konstatera att fox är inget för mig men att jag är en jäkel på swing ;) hihi. I slutet av lektionen så kom det in en uteliggare i hallen i lokalen, både jag och tilda blev skiträdda för att våra mobiler låg där ute i jackan. hahah. Men mobilerna låg kvar och tur va ju det!

Nu äre nog dags att säga tack och godnatt till denna långa dag. Lite extra glädje att vi inte har några mattelektioner på onsdagar framöver vilket betyder sovmorgon. Wihoooo :D

xoxo Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: