vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

10 dagar kvar till D-day

Kategori: Tilda

Hallå i lingonskogen

Egentligen vet jag inte vad jag gör på bloggen men nu när jag här så ska det skrivas. Den här dagen har varit trög. Har nästan tagit mig igenom idrottsfrågorna så jag har iaf varit effektiv även fast det inte har varit överdrivet kul. 
Helgen har iaf varit bra. I fredags efter skolan blev det pizza med E & B. Och sen när jag kom hem kollade jag på film med Macke och Erik. Det blev Drag me to hell. Varför ska amerikanska filmer alltid bli överdrivna på slutet!? Tragiskt! Och igår var det match som det redan står på bloggen. 9-0. Så gött som det kan bli! :)
På kvällen blev det Brorsans med Frida. Och sen drog vi hem till mig och så kom Emma och Jekkan också. Det blev film denna kväll också. The box. Filmen var lite halv skum. Men man kunde inte koncentrera sig riktigt eftersom bror och grabbarna grus också var på Fiskvägen.
Idag kommer mamma och pappa hem ska bli skönt måste jag säga. Slippa diska och laga mat. FF har sin nackdelar mina vänner haha..

Puss Tilda



Vilken helg för min lag! Rex vinst, Strömsberg vinst & HV vinst.
Livet är bra underbart ibland!

Kommentarer

  • jessica säger:

    helt klart en bra vinst helg ;D

    2010-04-18 | 21:14:10

Kommentera inlägget här: